Apie prekių grąžinimą nedelsdami (ne vėliau nei per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento) informuokite mus el. paštu info@druka.lt. Laiške nurodykite prekės pavadinimą, sąskaitos faktūros numerį ir trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį.
Kokybiškos prekės privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavote: originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Supakuokite prekes ir išsiųskite registruotu paštu adresu Mainų g. 5-3, LT-94101 Klaipėda.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
Jeigu grąžinate nekokybiškas prekes, siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Jeigu grąžinate kokybiškas prekes jų orginalioje pakuotėje, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Kaip numato ES el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, gavę grąžinamas prekes per ne vėliau kaip 14 kalendorinių dienų grąžinsime Jums pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeisime kita preke. Jei kilo neaiškumai ar nusiskundimai, pirmiausia siūlome kreiptis į mus el. Paštu info@druka.lt arba telefonu +370 46 380 458. Neradus bendro sutarimo, prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.